Polacy wolą szczęście i zdrowie bliskich niż dużą wygraną w ”totka”
Zaledwie co trzeci Polak (37%) postrzega swoje życie w jasnych lub kolorowych barwach, ponad połowa (51%) uważa je za stonowane, szaro-bure lub wręcz widzi je w czarnych kolorach – wynika z badania „Barwy życia Polaków”, zrealizowanego prze TNS na zlecenie marki Beckers. Jednocześnie, aż 72% Polaków deklaruje, że ich życiu mogłoby dodać barw szczęście i zdrowie bliskich. Dopiero na drugim miejscu znalazła się duża wygrana w ”totka”– byłaby ona powodem do radości dla 63% Polaków. Aż 53% mieszkańców naszego kraju uznałoby swoje życie za bardziej kolorowe dzięki wyjazdowi na wakacje.
Pierwsza restauracja Chłopskie Jadło na rynku w Olsztynie

Na gastronomicznej mapie Olsztyna pojawiła się nowa restauracja popularnej sieci Chłopskie Jadło. Jej specjalnością jest tradycyjna polska kuchnia w smacznej, lżejszej odsłonie. To pierwszy lokal działający pod tym szyldem w stolicy Warmii i Mazur. Restauracja mieści się w samym sercu Olsztyna, przy ul. Stare Miasto 3.
Tikkurila Brązową Budowlaną Marką Roku 2016

Tikkurila po raz kolejny znalazła się w gronie laureatów konkursu Budowlana Marka Roku i otrzymała brązowe wyróżnienie w kategorii „Farby dekoracyjne wewnętrzne". Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji prowadzonego wśród przedstawicieli firm wykonawczych.
Nowości w Sphinx i Chłopskie Jadło ze smakiem kurek i nie tylko

Sphinx i Chłopskie Jadło, sieci należące do Sfinks Polska, wprowadzają nowe wkładki do menu. Na gości restauracji Sphinx czekają "Nowości ze smakiem kurek i koperku", zaś klienci Chłopskiego Jadła spróbować mogą sezonowych propozycji z oferty "Rabarbar, kurki i młode warzywa".
KRGiC popiera Loterię

Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu włączyła się do akcji „Popieram Loterię” organizowanej w ramach Narodowej Loterii Paragonowej Ministerstwa Finansów. Jednocześnie chcąc promować równą konkurencję na rynku gastronomicznym, KRGiC zachęca wszystkich zrzeszonych w niej członków do zaangażowania się w tę inicjatywę.
OZGraf nagrodził najlepsze książki 2015 roku

OZGraf, należący do czołowych drukarń dziełowych w Polsce, już po raz czwarty uhonorował najlepsze książki spośród wydrukowanych w swoich zakładach w minionym roku. Uroczyste rozdanie nagród odbyło się podczas corocznej konferencji organizowanej przez OZGraf dla wydawców z Polski i Europy. W tym roku jej tematem przewodnim były trendy na europejskim rynku wydawniczym.
Tikkurila: nowe filmy instruktażowe

Jak samodzielnie zabrać się do renowacji tarasu, przemalować glazurę w kuchni, odświeżyć metalową ramę łóżka czy stworzyć kreatywny pokój dla malucha lub nastolatka? Tikkurila na swoim kanale na YouTube opublikowała serię nowych filmów instruktażowych, w których eksperci prezentują krok po kroku, jak fachowo dokonać znaczącej zmiany w mieszkaniu lub wokół domu, przemalowując ściany z wykorzystaniem różnorodnych efektów czy remontując stare meble. Kluczem do sukcesu jest każdorazowo dobry pomysł, właściwy dobór produktów i odpowiednie przygotowanie powierzchni przed malowaniem.
Kompap wypłaci dywidendę w wysokości 0,20 zł na akcję

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Kompap SA podjęło uchwałę ws. wypłaty dywidendy w wysokości 0,20 zł na jedną akcję. W ten sposób decyzją ZWZ do akcjonariuszy trafi łącznie 936 099,20 zł z kapitału zapasowego spółki. Na dzień ustalenia prawa do dywidendy wyznaczono 1 września br., a na dzień jej wypłaty - 22 września br.
Dachser otworzył oddział w Minneapolis

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, otworzył nowe biuro w Minneapolis. To czwarty oddział Dachser USA Air & Sea Logistics po Chicago, St. Louis i Cincinnati zlokalizowany w Środkowo-Zachodnich Stanach Zjednoczonych. Do 2020 roku Dachser planuje otworzyć 25 oddziałów w 11 lokalizacjach w USA.
Marka Beckers w kampanii telewizyjnej
Ruszyła kampania telewizyjna marki Beckers. Spoty pod hasłem przewodnim „Beckers… i życie nabiera barw” emitowane są od 6 czerwca w stacjach ogólnopolskich i na kanałach tematycznych. Stworzeniem kreacji zajął się Discovery Media Brand Partnership, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Jedynka Konsumenckim Liderem Jakości 2016
Jakość farb Jedynka została po raz kolejny doceniona przez konsumentów i uhonorowana brązowym godłem Konsumencki Lider Jakości 2016 w kategorii „farby zewnętrzne.” Oddając głos na produkty Jedynka klienci podkreślali przede wszystkim ich trwałość, atrakcyjne kolory, dobre krycie i przystępną cenę.
Ruszyła największa restauracja Sphinx w Trójmieście

Restauracje Sphinx uruchomiły pierwszy lokal sieci w Sopocie. Znajduje się na terenie nowoczesnego kompleksu „Sopot Centrum” połączonego z dworcem kolejowym, który powstał w pobliżu słynnego deptaka przebiegającego ulicą Bohaterów Monte Cassino. Jest to obecnie największy Sphinx działający w Trójmieście. Lokal mieści się w budynku hotelowym pełniąc jednocześnie funkcję restauracji hotelowej. Nowa restauracja prowadzona jest w systemie operatorskim.